מתנת שחרור למפקד – לא חובה אבל זכות גדולה

השירות הצבאי הוא אחת התחנות החשובות ביותר בחיים של רוב הצעירות והצעירים הישראלים. מדי שנה מתגייסים לצה"ל עשרות אלפי בני ובנות 18, וחווים שלל חוויות, מכל הסוגים, ובהתאם גם קשת רחבה מאוד של רגשות. מאפיין מובהק נוסף של השירות בצה"ל הוא מערכות היחסים בין חייליות וחיילים לבין המפקדים. מצד אחד, גם המפקד הוא אדם צעיר מאוד, ולפעמים הוא מבוגר בלא יותר משנה או שנתיים מפקודיו. יחד עם זאת, ההיררכיה הצבאית וגם תהליך הסינון וההכשרה של המפקדים, מובילים לכך שמערכות יחסים אלה מהוות גורם משמעותי בחיי החיילים. בהתאם במקרים רבים הם בוחרים לקנות מתנת שחרור למפקד.

 

למה נכון לקנות מתנת שחרור למפקד?

חשוב להדגיש מיד: אין כמובן חוק שמחייב רכישת מתנת שחרור למפקד. יחד עם זאת זוהי בהחלט זכות – וזכות שכדאי לממש.

הסיבה לכך היא שכשמפקד מוערך משתחרר מהצבא, או עובר ליחידה אחרת, מסתיימת תקופה גם בחיי החיילים והחיילות ששירתו תחתיו. מאחר שמערכת היחסים עם המפקד היא כאמור משמעותית, סיום התקופה הוא אירוע בעל חשיבות, וכדאי לציין אותו – יש כאלה שיערכו מסיבת שחרור מושקעת, ובכל מקרה מומלץ לערוך במסגרת היחידה טקס או מסיבת פרידה צנועה.

 

הכרת תודה מכל הלב

מתנת שחרור למפקד היא דרך מצוינת להכיר תודה לאדם שהיה כאמור חלק משמעותי מהחיים, בתקופה קריטית. השירות הצבאי רווי בקשיים מכל הסוגים, ולכן בלא מעט מקרים המפקד מהווה במקביל גם כתף תומכת, אח גדול ואפילו דמות אב. בוודאי שהמפקדים האיכותיים הם גם מודל לחיקוי, ועל כל אלה רצוי להכיר תודה – ולזכור שהכרת תודה תורמת לא רק לאדם שזוכה לגמול על ההשקעה הרבה לאורך חודשים ואפילו שנים, אלא גם לאדם שמכיר תודה, ובכך מכיר את הטוב שבחייו ושואב מכך כוחות.

 

איך לבחור מתנה למפקד שמשתחרר מהצבא?

אחרי שמבינים למה נכון לקנות מתנת שחרור למפקד, השלב המתבקש הבא הוא לבחור מה תהיה המתנה. העצה הראשונה היא לבחור פריט שימושי עבור המפקד. דוגמה אחת היא ארנק, עוד אופציה נפוצה היא סכין שף ובפרט אם מדובר באדם שאוהב לבשל וגם מצית זיפו הוא דוגמה למוצר איכותי ויוקרתי ולכן כזה שניתן להעניק במתנה לרגל אירועים שונים ובהם השחרור מצה"ל.

העצה השנייה היא להימנע ממתנות יקרות יתר על המידה. מתנה שנרכשה בסכום כסף גבוה עלולה לייצר אי נוחות, מה גם שהענקת המתנה מתרחשת בתוך בסיס צבאי ולא כדאי לנקר עיניים במקום כזה.

עצה שלישית היא להוסיף מבע אישי למתנה, באמצעות ברכה או חריטה. מתנות עם חריטה לגבר הפכו לפופולריות מאוד משום שהן מאפשרות להוסיף את הברכה על המוצר עצמו, כך שבכל פעם שהמפקד ישתמש בה, החריטה תהיה לנגד עיניו ובזכותה גם החוויות המשמעותיות עם פקודיו, וכן הידיעה שהוא מילא את התפקיד בהצלחה.

Web Promotion Success

מדדים להצלחה בעולם הקידום של אתרי אינטרנט

אחד הכלים החשובים ביותר בתפקיד הקידום של אתרים הוא האנליטיקה. זה הכלי שבעזרתו אנו יכולים למדוד את התנועה לאתר, מקורותיה, התנהגות המשתמשים ועוד. בעזרת האנליטיקה אנחנו יכולים לראות איזה מקורות מביאים לנו את התנועה המתאימה ביותר, ואיך להגביר את התנועה ממקורות אלו.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות