ביטוח נסיעות לחו"ל – מה זה ביטוח נסיעות לספורט תחרותי ואיך אפשר לרכוש אותו בזול

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים וישראליות טסים לחו"ל בשביל להשתתף ולהתחרות בתחרויות ספורט עממי. לא מדובר על קבוצות ספורט מקצועיות או ספורטאים מקצועיים אשר טסים לחו"ל להתחרות בתחרויות מקצועיות לכל דבר, בין אם הם מייצגים את עצמם או את המדינה. הכוונה היא לגברים ונשים, בכל הגילאים, אשר טסים לאירועים ותחרויות באופן עצמאי.

הדוגמא הנפוצה הם מרתונים. מדי שנה, אלפי ישראלים וישראליות טסים להשתתף במרתונים ברחבי העולם, (ברלין, שיקגו, בוסטון, ניו יורק, פריז, ולנסיה, סביליה, רוטרדם ועוד). דוגמא אחרת, הם מסעות אופניים, תחרויות אולטרא מרתון, טריאתלון, שחייה במים פתוחים ועוד. אלו תחרויות שבשביל להשתתף בהן נדרשים אימונים במשך חודשים ארוכים, וקיום אורח חיים ספורטיבי לצד שגרת החיים הרגילה.

כל מי שיוצא את גבולות הארץ, אפילו אם זה לזמן קצר, כידוע, צריך לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח זה מאפשר לו ליהנות משורה של כיסויים הקשורים להיבטים רפואיים שונים וכן כיסויים שאפשר להוסיף בתוספת תשלום הקשורים לגניבה או אובדן כבודה, ספורט אתגרי, ביטול הנסיעה ועוד. מי שנוסע בשביל להשתתף בתחרויות ואירועי ספורט, צריך לא רק לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל אלא להקפיד שהפוליסה תואמת לצרכים שלו כספורטאי חובב.

מה צריך לכלול ביטוח נסיעות לחו"ל במקרה של ספורטאי חובב?

ביטוח נסיעות לחו"ל קלאסי, כולל שורה של כיסויים הקשורים למצבים ופרוצדורות רפואיות שונות. מי שצריך, ירכוש הרחבות ספציפיות שקשורות למצב בריאותו או לצרכים מסוימים אחרים. קיימים מוצרים שונים המתאימים לטיולים  בעלי אופי מסוים, בין היתר, מדובר גם על מי שטס להשתתף באירועי ספורט.

במקרים כאלה, מומלץ להוסיף לחבילת הבסיס הרחבות ייחודיות הקשורות הן לפרוצדורות רפואיות שהספורטאי עלול להזדקק להן אם חס וחלילה יקרה לו משהו כתוצאה מהאירוע בו הוא ישתתף כמו כיסוי לספורט אתגרי. כמו כן, ניתן לרכוש כיסוי המכסה אובדן או גניבה של כבודה או חפצים מסוימים בהתייחסות לציוד איתו יוצאים מהארץ. למשל, עבור רוכבים שמטיסים את האופניים שלהם וכן ציוד נלווה לרכיבה וגם מזוודה רגילה שברצוננו לבטח.

חשוב לציין, גם עם הוספת כיסוי לספורט אתגרי לפוליסה, הפוליסה כוללת בתוכה מגוון רחב של ענפים ולא בהכרח רק את הענפים הנפוצים. חשוב לבדוק לפני שרוכשים את הפוליסה שענף הספורט בו תרצו להיות מבוטחים בו מכוסה.

איך רוכשים פוליסת ביטוח במחיר מוזל?

בשביל לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בזול, יש להשתמש באתר השוואת מחירים של Wobi. שם ניתן לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות בזמן אמת, להשוות ביניהן ולרכוש את הכי משתלמת. חשוב מאוד לבצע את כל התהליך בהקדם, בשביל להגיע אל מועד הטיסה כשהפוליסה המתאימה נמצאת בידכם ואתם יכולים לטוס ולהתחרות בראש שקט.

 

 

Web Promotion Success

מדדים להצלחה בעולם הקידום של אתרי אינטרנט

אחד הכלים החשובים ביותר בתפקיד הקידום של אתרים הוא האנליטיקה. זה הכלי שבעזרתו אנו יכולים למדוד את התנועה לאתר, מקורותיה, התנהגות המשתמשים ועוד. בעזרת האנליטיקה אנחנו יכולים לראות איזה מקורות מביאים לנו את התנועה המתאימה ביותר, ואיך להגביר את התנועה ממקורות אלו.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות