תפקידו העיקרי של קבלני שיקום בטון

קבלני שיקום בטון חיוניים לתיקון ושיקום מבני בטון. הם אחראים על הסרת משטחים ישנים או פגומים, מילוי סדקים וחורים ואיטום המשטח כדי שייראה כמו חדש. קבלני שיקום בטון מתמחים בתיקון משטחי בטון שניזוקו ממים, כימיקלים וגורמים נוספים. זה יכול לכלול דברים כמו תיקון סדקים, הסרת כתמים והחזרת פני השטח למראה המקורי שלו. קבלן שיקום בטון עשוי להשתמש במגוון טכניקות לתיקון משטחי בטון. אלה עשויים לכלול הזרקת אפוקסי לתוך סדקים או חורים במשטח או שימוש בתמיסה כימית להסרת כתמים שחלחלו אל פני השטח. הקבלן יוודא כי כל תיקון יבוצע באופן שלא יפגע בחומר הבסיס הבסיסי וכן יוודא שהם תואמים לצבעים הקיימים על מנת שלא יבחינו בו עוברים.

קבלני שיקום בטון אחראים לשחזור משטחים שניזוקו עקב מזג אוויר קשה, גיל או גורמים אחרים. קבלנים אלו מתמחים בחידוש משטחי בטון כגון כבישים, מדרכות ופטיו במגוון גימורים.

חלק מהסוגים הנפוצים ביותר של שירותי שיקום בטון כוללים:

  • פילוס בטון
  • ליטוש בטון
  • איטום בטון
  • תיקון בטון

קבלני שיקום בטון

קבלני שיקום בטון הם בעלי המקצוע שאחראים על תיקון ושיקום מבני בטון. על מנת לבצע שיקום מוצלח, הקבלן צריך לדעת לזהות נזקים ולהחליפם בחומרים חדשים שלא רק יתאימו למקור אלא גם יחזיקו מעמד זמן רב יותר. קבלני שיקום בטון הם בעלי המקצוע המתמחים בשיקום ותיקון בטון. הם אחראים על הסרת כתמים, סדקים ושינויי צבע מפני השטח של הבטון. בתהליך של שיקום או תיקון בטון כרוכה עבודה רבה. הקבלן צריך להסיר כל חומר רופף על פני הבטון לפני שהוא יכול להתחיל לעבוד עליו. זה נעשה באמצעות מכונת כביסה חשמלית כדי לנקות לכלוך ופסולת שעלולים להיות על פני השטח. לאחר מכן, הם צריכים להשתמש בחומר תחריט חומצי (או מסיר כתמים חומצי) כדי להסיר כתמים או שינויי צבע שעלולים להיות על פני השטח. ברגע שזה נעשה, הם יכולים למרוח חומרי צבע או ציפויים כדי לגרום לזה להיראות שוב כמו חדש.

קבלני שיקום

קבלני שיקום בטון מתמחים בשיקום מבני בטון. הם בדרך כלל משחזרים מבנים כגון מדרכות, כבישים ומשטחי בטון אחרים. התהליך כולל הסרת כל חלקי בטון רופפים או פגומים, ניקוי המשטח עם מכונת שטיפה בלחץ ופריימר, ולאחר מכן הזרקת חומר איטום אקרילי מיוחד על בסיס מים לכל סדקים או חורים במשטח. הדרך הטובה ביותר למצוא קבלן טוב היא לשאול חברים או שכנים במי הם השתמשו בעבר.

קבלן שיקום בטון אחראי על שיקום מבני בטון. הם גם אחראים להסרת כתובות גרפיטי וסוגים אחרים של ונדליזם, וכן לתיקונים של מבנים שניזוקו מאסונות טבע, כמו רעידות אדמה ושיטפונות. ישנן כמה דרכים שונות שבהן ניתן לשחזר בטון. הדרך הראשונה היא באמצעות תהליך המכונה תחריט חומצה. תחריט חומצה משתמש בתמיסת חומצה כדי להסיר כל זיהום מפני השטח של הבטון. זה גם מסיר כל כתמים, כגון חלודה או שמן. הדרך השנייה לשיקום בטון היא באמצעות תהליך המכונה השחזה וחידוש משטחים. השחזה וחידוש פני השטח כוללים הסרת שכבת הבטון העליונה עם מכונה הנקראת מטחנה, ולאחר מכן החלקה של כל קצוות גסים עם כף לפני מריחת שכבות חדשות של מלט

חברות מסוימות מציעות שירותי שיקום בטון כדי לעזור לבעלי בתים לגרום למשטחי הבטון שלהם להיראות שוב כמו חדשים. התהליך מתחיל בהערכה יסודית של משטח הבטון. זה כולל בדיקת סדקים, כתמים וסימני נזק אחרים. לאחר מכן החברה תמליץ על הדרך הטובה ביותר לשיקום משטח הבטון ותספק הערכה מפורטת של העלות. לאחר מכן החברה תסיר את כל שרידי האיטום הישן מהמשטח לפני מריחת איטום חדש ותצפתו מחדש בציפוי על בסיס צמנט.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

עורך דין נפגעי עבירה

עורכי דין נפגעי עבירה מתמחים בייצוג אנשים שנפלו קורבנות לפשעים. הם יכולים לעזור לך לנווט במערכת המשפט, להבין את זכויותיך ולחפש צדק על הנזק שנגרם לך.