סליקה מהנייד – מה זה ולמה זה חשוב?

תוכן עניינים

עולם הקמעונות השתנה מאוד בשנים האחרונות, כשאחד הגורמים העיקריים לכך הם שינויים טכנולוגיים שנוצרו והפכו אותו להרבה יותר נגיש ונוח, הן לבעלי העסקים והן לצרכנים. אם בעבר האינטראקציה ביניהם היתה אך ורק פנים אל פנים ובמקרים מסוימים הקשר היה דרך הטלפון, הרי שהיום צרכנים יכולים לבצע רכישות של מוצרים ושירותים, מכל מקום, בכל זמן, מבלי שהם צריכים לפגוש את בעלי העסקים.

אחד הכלים הטובים ביותר המשרתים הן את בעלי העסקים והן את הצרכנים לצורך ביצוע עסקאות, הוא מכשיר הסלולר. מאז שנכנס לעולמנו הסמארטפון ואיפשר לנו ליהנות משלל אפליקציות ופעולות שונות, אזי שגם בתי עסק ומוסדות רבים החלו להשתמש בו בשביל להציע דרכו מוצרים ושירותים, כאשר התשלום עליהם נעשה באמצעות המכשיר באופן מיידי.

שיטת התשלום היא באמצעות כרטיס אשראי על ידי סליקה מהנייד. הרעיון הוא מאוד פשוט, בעל העסק או כל גורם אחר, יכול להציע מוצרים ושירותים למכירה דרך אפליקציה או אתרים אשר יש אליהם גישה באמצעות מכשיר הסלולר, וכל מי שמעוניין יכול לשלם עליהם דרך כרטיס אשראי, באמצעות עמוד מיוחד שמופיע באפליקציה ובאתר. מתבצע תהליך סליקה וברגע שהוא מאושר, העסקה מאושרת.

איך זה עובד בפועל?

בשביל לבצע סליקה מהנייד, יש להתחבר לחברה שסולקת כרטיסי אשראי, ויחד עם זאת, יש לבנות עמוד מיוחד באפליקציה או באתר, אשר בו יוכל הצרכן לציין את פרטיו, כולל מספר כרטיס אשראי ותוקף. פרטים אלו מועברים לחברת הסליקה וכך ניתן לאשר את העסקה. ללא חיבור לחברת אשראי וללא חיבור למערכת סליקה, אי אפשר לבצע את העסקאות.

בשנים האחרונות, אנחנו רואים שיפורים טכנולוגיים שונים שהופכים את התהליך להרבה יותר בטוח. אם עד לא מזמן כל מה שהיה נדרש זה להקים עמוד מאובטח עם תקנים מסוימים, הרי שהיום בזכות ארנקים אלקטרוניים, אפשר שלא יהיה צורך לציין את פרטי כרטיס האשראי, אך מבצע הרכישה יצטרך להציג טביעת אצבע בשביל לאמת שאכן הוא בעל הכרטיס. זה מקשה על אנשים לבצע עסקאות עם כרטיסים שאינם שלהם.

למה משתלם לעשות את זה?

כל בעל עסק וכל נותן שירות אשר מבקש תשלום, צריך להתחבר למערכת סליקה מנייד אם הוא רוצה לספק שירותים ברמה גבוהה וזמינה ללקוחות שלו.

היום, אנשים גולשים דרך מכשיר הסלולר שלהם יותר מאשר דרך מחשבים ביתיים או עסקיים, הם נמצאים איתם בכל מקום, בכל זמן, ולא מעט פעמים מבצעים רכישות של מוצרים ושירותים אך ורק דרך מכשיר הסלולר. ישנם לא מעט משתמשים שעושים זאת גם ללא תכנון מוקדם, בין אם הם רואים מוצר שמעניין אותם או שירות שהם מתעניינים בו.

לכן חשוב לספק להם אפשרות לבצע את התשלום עבורם באופן מיידי דרך מכשיר הנייד, ללא עיכובים.

 

 

 

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
Web Promotion Success
מדדים להצלחה בעולם הקידום של אתרי אינטרנט

אחד הכלים החשובים ביותר בתפקיד הקידום של אתרים הוא האנליטיקה. זה הכלי שבעזרתו אנו יכולים למדוד את התנועה לאתר, מקורותיה, התנהגות המשתמשים ועוד. בעזרת האנליטיקה אנחנו יכולים לראות איזה מקורות מביאים לנו את התנועה המתאימה ביותר, ואיך להגביר את התנועה ממקורות אלו.