ניתוח להסרת משקפיים

ההליך מבוצע על ידי רופא עיניים. הניתוח אורך בדרך כלל כ-15 דקות והוא נעשה במרפאה חוץ.

משקפי ראייה היו מרכיב עיקרי בעולם האופנה במשך שנים. אבל, אנשים רבים בוחרים כעת להסיר את משקפי הראייה שלהם ולחיות עם אנשי קשר או פשוט ללכת בלעדיהם.

הסיבה העיקרית לכך היא שהרכבת משקפיים עלולה לגרום למאמץ בעיניים ולהוביל לכאבי ראש. הסיבה לכך היא שהמשקפיים כל הזמן דוחפים את כדורי העיניים, מה שגורם לאי נוחות לאורך זמן.

ניתוח הסרת משקפיים הוא הליך שמסיר את המשקפיים מהעין על מנת לתקן את הראייה.

 

הליך הניתוח

הניתוח נעשה בהרדמה מלאה, ואורך כ-15 דקות. המנתח יצור חתך בצד האף ויסיר את משקפי הראייה מבפנים העין.

ניתוח הסרת משקפיים הוא הליך שמבוצע להסרת המשקפיים מהעיניים. זה נעשה בדרך כלל כאשר לאנשים יש מצב הנקרא פרסביופיה, אשר מקשה עליהם לקרוא טקסט קטן ללא המשקפיים.

ההליך יכול להיעשות עם או בלי הרדמה כללית. המנתח ישתמש במכשיר הנקרא סכין רטינקטומי כדי לחתוך את הקרנית ולהסיר את המשקפיים מהעין. הניתוח אורך כ-20 דקות בלבד ואינו מצריך שום תפרים לאחר מכן.

ניתוח הסרת משקפיים הוא טכניקה כירורגית המסירה את המשקפיים מעיני המטופל.

היתרון העיקרי של הליך זה הוא שאינו מצריך תפרים, תפרים או כל סוג אחר של קיבוע חיצוני כדי להחזיק את הפצע סגור.

זה יכול לשמש עבור אנשים המרכיבים משקפי ראייה על בסיס יומיומי וצריכים להסיר אותם מסיבות בריאותיות, כגון פגיעה בעין או ניתוח.

בהליך זה, המנתח חותך את הסקלרה ומסיר את המשקפיים מהעין. החתך נעשה על הקרנית ליד הקצה שלה.

לאחר מכן המנתח מסיר את העדשה מהמשקפיים ומסיר כל עדשה אחרת שעלולה להיות לפניה.

 

למי כדאי לעשות ניתוח?

ניתוח הסרת משקפיים הוא הליך כירורגי שמסיר את העדשה מהעין ולעיתים גם מהקרנית. המרכז להסרת משקפיים אומרים שההליך מבוצע למטופלים הסובלים מכאבים מתמשכים או אי נוחות עקב משקפי ראייה, או לסובלים מקטרקט או בעיות עיניים אחרות.

ההליך כולל ביצוע חתך בקפל הרקמה הטבעי של העין, הנקרא הלחמית. לאחר מכן המנתח מסיר חלק קטן מהרקמה הזו ומקלף אותה בחזרה כדי לחשוף את הקרנית השקופה שמתחתיה. לאחר מכן המנתח יסיר כל צלקת על פני הקרנית לפני החדרת עדשה מלאכותית לחלל הטבעי של העין שלך.

ניתוח הסרת משקפיים הוא הליך כירורגי להסרת המשקפיים מעינו של האדם. ההליך מבוצע על ידי מנתח עיניים והוא נעשה על מנת לשפר את הראייה של האדם. חשוב לציין שניתן לבצע ניתוח זה בשתי העיניים, אך רק באחת בכל פעם.

ההליך כולל הסרת חלק מהעצם שמחזיק את משקפי הראייה על מנת לפנות מקום לראייה טובה יותר. העצם תוחלף בחומר סינטטי שיאפשר תנועה טובה יותר של העין וגם יעזור בשמירה על צורתה.

 

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

עורך דין נפגעי עבירה

עורכי דין נפגעי עבירה מתמחים בייצוג אנשים שנפלו קורבנות לפשעים. הם יכולים לעזור לך לנווט במערכת המשפט, להבין את זכויותיך ולחפש צדק על הנזק שנגרם לך.