ניקוי הבית והקשר לבריאות

מי מבינכם אינו מכיר את התחושה של להיכנס לתוך בית נקי? לאחר יום עבודה מפרך, הבית פשוט מבריק. הסלון מסודר ונקי למשעי. המצעים החדשים מדיפים ריח ניחוח. החלונות הנקיים, שנפתחו ומאפשרים לכם ליהנות מאוויר צח ונקי. מדובר על תחושה אדירה. שכיף לשוב ולספוג את ריח הניקיון, כל פעם מחדש. אבל חוץ מכל התחושות המדהימות הללו, קיים גם ההיבט הבריאותי. ניקוי הבית מגן עליכם מפני הצטברות של טחב. או לחלופין מגן עליכם מפני קרדית האבק. כל אלו עלולים להסב לסבל מכל מיני אלרגיות למיניהן. ובפרט למי שסובל מאסטמה או מברונכיט.

 

ההיבטים של ניקוי הבית ושל הבריאות

כפי שציינו בפתיח, ניקוי הבית לא נועד רק לשם הנאה, או לשם הרגשה טובה. לניקיון הבית יש גם השלכות בהיבט של הבריאות. בכל פעם שהנכם מנקים את הבית שלכם על ידי חומרי ניקיון, אתם למעשה מחסלים את כל מיני המיקרואורגניזמים. את החיידקים והבקטריות שמרחפים מעל לראשכם, בבית שלכם. במקום שאמור להיות המבצר הכי פרטי שלכם. והיה ולא תקפידו על ניקיון הבית, תיחשפו לכל מיני מחלות, וחבל. אפשר להימנע מכך. וזאת על ידי ניקיון של פעם בשבוע לפחות. וכמה שיותר יסודי.

 

הידעתם כי יש קשר הדוק בין ניקוי הבית לבין ההשפעה הפסיכולוגית שלו?

כבר אמרנו כי ניקוי הבית מסייע להיבט הבריאותי. נכון. אבל האם אתם יודעים, כי הוא אף מסייע בהיבט הנפשי. האם אתם מודעים לעובדה, כי ניקיון בית מונע סטרס, ועשוי לסייע בהפגה של מתחים? אכן כך. כאשר הבית מסודר ונקי, אפשר יותר בקלות לנהל בו אורח חיים תקין, ולמצוא כל דבר במקומו הוא. כאשר הבית נקי, המחשבות יותר מסודרות. המצב רוח מתרומם. יש יותר חשק לארח אורחים. וכל זה יצירת המופת שלכם, שבוודאי אתם גאים בה עד מאוד. מה שמוסיף לתחושת הערך העצמי שלכם.

 

מה הדרך הכי נכונה של ניקוי שטיחים?

המון אנשים אוהבים לקשט את דירתם עם שטיחים. אך יחד עם זאת, עליכם להבין, כי יש לדאוג לניקיונם, באופן קבוע. הדרך הראשונית, שיש לנקוט בה, לשם ניקוי שטיחים, היא בעזרת שואב אבק. מדובר על פעולה קלה למדי. ללא כל מאמץ פיסי. אבל יש לחזור על הפעולה כל יומיים שלושה. במידה והצטברו כתמים על גבי השטיח, כדאי להתחיל לנסות להורידם על ידי סמרטוט לח. ומה שחשוב זה לנקות מיד כשנוצרו הכתמים. במידה וניסיתם כל שיטה, הגיע הזמן לפנות למומחים האמתיים. לאנשי המקצוע.

Web Promotion Success

מדדים להצלחה בעולם הקידום של אתרי אינטרנט

אחד הכלים החשובים ביותר בתפקיד הקידום של אתרים הוא האנליטיקה. זה הכלי שבעזרתו אנו יכולים למדוד את התנועה לאתר, מקורותיה, התנהגות המשתמשים ועוד. בעזרת האנליטיקה אנחנו יכולים לראות איזה מקורות מביאים לנו את התנועה המתאימה ביותר, ואיך להגביר את התנועה ממקורות אלו.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות