מה צריך לדעת על קידום אתר בגוגל?

אם יש לכם אתר אינטרנט, אתם בוודאי מבינים שבכדי ליצור בו תנועת גולשים משמעותית, עליכם לקדם את האתר. מכיוון שמרבית האוכלוסייה מחפשת כיום עסקים, שירותים, מוצרים, מידע ועוד, באמצעות מנוע החיפוש גוגל, הרי שקידום בגוגל מהווה את הדבר הטוב ביותר עבור כל עסק שמעוניין להיות בפרונט של עולם העסקים ולגרום לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים לבחור דווקא באתר שלו על פני האתרים המתחרים בו. ניתן לקדם אתר בגוגל כיום באמצעות קידום ממומן או קידום אורגני, כאשר קידום ממומן הוא בעל יתרונות רבים, אך הקידום האורגני שמתבצע בצורה מקצועית מסב תוצאות הרבה יותר איכותיות, לאורך זמן.

למה דווקא קידום אורגני בגוגל?

על אף שניתן כאמור לבחור כיום בקידום ממומן, אין כמו קידום אתרים אורגני בגוגל. מדובר על קידום בעל יתרונות רבים. ישנם מקרים ספציפיים שבהם כדאי לבחור בקידום ממומן. מדובר על מקרים שבו עסק כלשהו דורש שיווק חד פעמי למוצר חדש,  אם עסק הקים אתר חדש והוא רוצה לתת בוסט ראשוני לאתר ועוד.  יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור שלרוב תוצאות ממומנות בגוגל יקבלו פחות קליקים מתוצאות אורגניות בגוגל וזאת בשל סיבה מאוד פשוטה: הגולש מחפש תוצאות אותנטיות ומבין שהתוצאות הממומנות הן לא תוצאות שהאלגוריתם של גוגל מציע לו לאחר שהוא בדק אותן ודירג אותן, אלא, הוא מציע אותן בשל העובדה ששילמו עליהן, דבר שללא ספק פוגם באובייקטיביות ובאותנטיות של התוצאה. לעומת זאת, תוצאות אורגניות שגוגל מציע לגולש הן תוצאות שניתן להבין כי גוגל מציע אותן בראש תוצאות החיפוש בשל העובדה שמדובר על תוצאות שמתאימות ביותר לשאילתת החיפוש שהגולש הקליד בגוגל.

יתרונות נוספים לקידום אורגני בגוגל

מעבר ליתרון הבסיסי ביותר הנוגע לכמות ההקלקות שמקבלות תוצאות ממומנות לעומת תוצאות אורגניות, חשוב מאוד לדעת כי לקידום אורגני יש עוד יתרונות כגון:

קידום אורגני מציע תוצאות לטווח ארוך, אך פרמטר ההשקעה איננו גובל בהשקעה כספית בגוגל אלא בהשקעה במקדם אתרים. לאחר שמשקיעים לאורך זמן בפעולות הנדרשות לצורך קידום האתר אופן אורגני ומציבים את האתר במיקום גבוה בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, התנועה תמשיך להגיע לאתר שלכם עוד ועוד.

קידום אורגני מספק טראפיק איכותי יותר לאדם שלכם ובעלות נמוכה יותר לאורך זמן. בעוד שבקמפיינים ממומנים משלמים על הטראפיק וגם מסתכנים בכך שהטראפיק עלול להיות חסר ערך, בקידום אורגני לא משנה כמה גולשים יבחרו להיכנס לאתר שלכם, לרוב הם גם יישארו בו פרק זמן כלשהו וזאת בשל העובדה שהאתר הופיע ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל בהתאם לחיפוש שלהם מכיוון שהאלגוריתם של גוגל זיהה כי האתר תואם את הצרכים והדרישות שלהם ועל כן, הם ישהו באתר ויחפשו את מה שהם צריכים.

קידום אורגני בגוגל מסייע לכל עסק למתג את עצמו בצורה הטובה ביותר וכן, בונה מוניטין נקי שירשים לקוחות פוטנציאלים.

ניתן לומר כי לקידום אתר באופן אורגני בגוגל יש כיום מגוון יתרונות ועל כן, כל בעל אתר שמעוניין שהאתר שלו יופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל לאחר חיפוש רלוונטי של גולש, חייב לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום אתרים אשר יסייעו לו לעשות את התהליך הרלוונטי בצורה הטובה ביותר ולהשיג את התוצאות הרצויות לו.

 

 

 

 

 

Web Promotion Success

מדדים להצלחה בעולם הקידום של אתרי אינטרנט

אחד הכלים החשובים ביותר בתפקיד הקידום של אתרים הוא האנליטיקה. זה הכלי שבעזרתו אנו יכולים למדוד את התנועה לאתר, מקורותיה, התנהגות המשתמשים ועוד. בעזרת האנליטיקה אנחנו יכולים לראות איזה מקורות מביאים לנו את התנועה המתאימה ביותר, ואיך להגביר את התנועה ממקורות אלו.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות