מה המשמעות של תמא 38 בירושלים?

 

מדינת ישראל השכילה להקדים תרופה למכה, במסגרת של ההיערכות לקראת רעידות אדמה אימתניות, שבאה לידי ביטוי בהכנת תכנית של תמא 38 בירושלים. בחודש מרץ, בשנת 2005, הגו את התכנית הזאת על מנת לבצע חיזוק היסודות של מבנים ישנים, שנמצא כי הינם עשויים להתמוטט כליל בשעה שתתקיים רעידת אדמה חזקה. במדינת ישראל נמצאו יותר ממיליון דירות בבנייני מגורים, אשר צריך לדאוג לחיזוק של היסודות שלהם. התכנית הזאת חלה על מבנים שההיתר לבנייתם הוצא בטרם תחילת ינואר, בשנת 1980, חוץ ממבנים שאותם פטר התקן הישראלי לרעידות אדמה. המוטיב שעומד מאחורי תמ"א 38 אינו מצריך כל השקעה כספית מן הדיירים או לחלופין מן מדינת ישראל – קבלני הבניין יוסיפו מרפסות, מעליות או ממדים, יחזקו מבנים, לרווחת דיירי הבניין, וכל זה עבור האישור של בנייה בבניין של עוד דירות, אשר אותן באפשרותם למכור. מדובר במיזם מבריק, של WIN WIN– לרשות הקבלן יועברו זכויות בנייה, והדיירים יזכו לקבל, בלי כל תשלום מצדם, מיגון נגד רעידות אדמה והשבחה של הדירה שלהם, ומדינת ישראל תיפטר מן ההכרח של מימון מיגון של תושביה. למידע נוסף, לאתר לחצו כאן.

מה הרווח של תושבי הדירות מקיומה של תמא 38 בירושלים?

תושבי הדירות ירוויחו מקיומה של תמא 38 בירושלים מנעד רב של אפשרויות, כמו לדוגמה – שיפוץ חדר האשפה, המקלט וחדרי אופניים ועגלות, תוספת בנייה של עד עשרים וחמישה מטר רבוע לכל דירה, באמצעות חדר נוסף, מרפסת, מחסן, שדרוג תשתיות הבניין לרבות צנרת המים, הביוב, גז או התקנה של מעלית חדשה שיפוץ חיצוני לבניין ולגינה, מקום חנייה, שיפוץ ושדרוג הלובי וחדר המדרגות, וכיוצא בזאת.  ההטבות הללו בהחלט מתורגמות לכסף – השבחה רבה של שווי הדירה, בכל מיני מצבים אף מדובר ביותר מארבעים אחוז.

בכמה תעלה תמא 38 את שווי הדירה שלכם?

יודעי דבר בתחום הנדל"ן מאמינים, כי השבחה של בניין בביצוע תהליך של תמא 38 בירושלים, אשר מוסיף ממ"ד, מחזק את היסודות, מוסיף מקום חנייה, מעלית, או מרפסת, עשוי להעלות את שווי הדירה שלכם בשיעור של בין שלושים לבין ארבעים אחוז.  השיפוץ החיצוני של הבניין, שמהווה חלק אינטגרלי בתהליך של תמא 38 עשוי לתרום לעלייה בת כעשרה אחוז בשווי הדירה. הוספה של חדר, לרוב מדובר בממ"ד בעלת ערך ניכר בהעלאה של שווי הדירה – עסקינן אודות דירה בת שלושה חדרים, אשר תהפוך על ידי תהליך זה לדירה בת ארבעה חדרים, או דירה של ארבעה חדרים, שתגדל להיות דירה בעלת חמישה חדרים וכיוצא בזה.

Web Promotion Success

מדדים להצלחה בעולם הקידום של אתרי אינטרנט

אחד הכלים החשובים ביותר בתפקיד הקידום של אתרים הוא האנליטיקה. זה הכלי שבעזרתו אנו יכולים למדוד את התנועה לאתר, מקורותיה, התנהגות המשתמשים ועוד. בעזרת האנליטיקה אנחנו יכולים לראות איזה מקורות מביאים לנו את התנועה המתאימה ביותר, ואיך להגביר את התנועה ממקורות אלו.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות