מהם הסיכונים בניתוח מתיחת בטן

תוכן עניינים

ניתוח מתיחת בטן הפך בשנים האחרונות להיות ניתוח מאוד נפוץ, רגע אחד לפני שאתם רצים אל שולחן הניתוחים, המומחים של איי-פלאט מביאים לכם את המידע החשוב על הסיכונים ועד כמה זה באמת מסוכן וגם מידע חיוני על מתיחת בטן.

הסיכונים של ניתוח מתיחת בטן אינם גבוהים כמו ניתוחים אחרים, אך הם יכולים להיות משמעותיים.

 

הסיכונים של ניתוח מתיחת בטן כוללים את הדברים הבאים:

-הַדבָּקָה

-הִצטַלְקוּת

-ריפוי לקוי

-נזק לעצבים

-בֶּקַע

מתיחת בטן היא לא רק לנשים. גברים יכולים גם לעבור ניתוח זה להסרת עודפי עור ושומן מהבטן, דבר שכיח לאחר ירידה משמעותית במשקל.

 

שאיבת שומן מהבטן

אזור הבטן הוא אחד האזורים הקשים ביותר למיקוד להפחתת שומן. הסיבה העיקרית לכך היא מכיוון שלא ניתן להגיע לתאי השומן באזור זה באמצעות תזונה ופעילות גופנית בלבד. שאיבת שומן היא הדרך היחידה להסיר שומן מאזור זה.

שאיבת שומן מבוצעת בבטן מאז 1980, אך רק בשנת 2000 חלה התקדמות משמעותית בתחום שאיבת השומן, כאשר טכניקה חדשה בשם שאיבת שומן "Vaser" פותחה על ידי ד"ר ברוס תומפסון וד"ר דונלד קופי.

שאיבת שומן בטן היא הליך כירורגי המסיר שומן מהבטן.

ההליך נעשה בדרך כלל על מנת לשפר את מראה הקיבה, אך ניתן לעשות זאת גם מסיבות רפואיות כמו השמנה חמורה או סוכרת.

המנתח מבצע חתכים קטנים באזור הבטן ומחדיר לאחד מהם צינור דק הנקרא אנדוסקופ. על האנדוסקופ יש אור ומצלמה ושולח תמונות למוניטור לצפייה. לאחר מכן המנתח משתמש במכשירים המועברים דרך חתכים אחרים כדי להסיר שומן מתוך הבטן.

שאיבת שומן בטן היא טכניקה כירורגית להסרת עודפי שומן מהבטן. הליך זה שימש בעבר כדי לעזור לאנשים שמנים לרדת במשקל ולשפר את המראה שלהם.

ההליך כולל ביצוע חתך באזור הבטן ולאחר מכן מציצת השומן החוצה דרך צינור המוחדר לתוך החתך. המנתח עשוי גם להסיר חלק מהעור כדי להדק עור רפוי, אבל זה לא תמיד הכרחי. שאיבת שומן יכולה להתבצע עם או בלי הרדמה כללית, תלוי מה האדם מעדיף ומה הרופא שלו מייעץ.

בשנים האחרונות, שאיבת שומן בבטן הפכה פופולרית יותר מסיבות קוסמטיות מכיוון שהיא יכולה לעזור לאנשים להגיע לקו מותניים דק יותר.

 

הסרת עודפי עור מהבטן

עודפי העור על הבטן מוסרים כדי להשיג קו מותניים מוגדר יותר ולהעניק מראה של גוף רזה יותר.

ניתוח זה נעשה על ידי ביצוע חתך בבטן התחתונה ולאחר מכן הסרת עור, שומן ורקמות מתוך אזור הבטן התחתונה.

העור על הבטן לרוב רפוי ותלוי מעל שרירי הבטן. עודפי עור זה ניתן להסיר על ידי הליך הנקרא ניתוח בטן.

ישנם שני סוגים של ניתוחי ניתוח בטן: ניתוח פתוח, המצריך חתך מירך לירך, וניתוח זעיר פולשני, המצריך חתכים קטנים בלבד. הניתוח הפתוח הוא פולשני יותר ובעל זמן החלמה ארוך יותר אך הוא מעניק למנתח יותר גמישות בביצוע כל מבנה גוף הכרחי. ההליך הזעיר פולשני הוא פחות חודרני אך הוא אינו מאפשר התאמה רבה כל כך של הגוף.

עודף עור על הבטן יכול להיות תוצאה של ירידה במשקל או הריון. הסרת העור הזה נקראת ניתוח בטן.

המטרה העיקרית של ניתוח זה היא להסיר את עודפי העור והשומן מאזור הבטן, להדק את השרירים ולגרום להם להיראות יותר מחושבים. ההליך יכול להיעשות בכמה דרכים שונות, תלוי מה המנתח שלך ממליץ.

 

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
Web Promotion Success
מדדים להצלחה בעולם הקידום של אתרי אינטרנט

אחד הכלים החשובים ביותר בתפקיד הקידום של אתרים הוא האנליטיקה. זה הכלי שבעזרתו אנו יכולים למדוד את התנועה לאתר, מקורותיה, התנהגות המשתמשים ועוד. בעזרת האנליטיקה אנחנו יכולים לראות איזה מקורות מביאים לנו את התנועה המתאימה ביותר, ואיך להגביר את התנועה ממקורות אלו.