מהי מדפסת ברקוד ומה השימוש שלה

צילום pexels

מה היינו עושים בלי ברקוד?  אנחנו אמנם מתייחסים למדבקות הברקוד כעניין של מה בכך אבל האמת היא שמדובר בפטנט לא פחות ממדהים.

אם בעבר רכישה במכולת השכונתית או בשוק לוותה בשקילה של מטילי כסף על מאזניים הרי שהיום אנחנו יכולים, בעזרת כמה תנועות פשוטות, להעלות את המוצר אותו רוצה הלקוח לרכוש על המחשב ולראות את כל הנתונים החשובים לגביו. החל במחירו וכלה במבצעים שהחלטתנו עליהם באותו חודש.

אין יותר מתסכל מלגלות בקופה שהברקוד על המוצר הספציפי בדיוק לא עובד. אנחנו במאה ה- 21 והזמן שלנו שווה כסף. אנחנו לא אוהבים להתעכב על שום דבר, בטח ובטח שלא עם לקוחות. לכן חשוב שתהיה לנו מדפסת ברקוד ראויה שעובדת כנדרש ומאפשרת לנו דרך נגישה יותר למצוא פריט באמצעות מדבקות ברקוד.

כדי שתוכלו לרכוש מדפסת ברקוד בצורה הטובה ביותר הכנו עבורכם את המאמר הבא שירכז בתוכו את כל המידע הרלוונטי בנושא.

קודם כל, מה זה ברקוד ואיך הוא עובד

ברקוד הוא הקוד אותו המחשב יכול לזהות ולהעלות את הנתונים על המוצר. בניגוד למוח האנושי היודע לעשות את הקישורים הנדרשים, המחשב לא עובד בצורה הזו.

מחשב פועל בעזרת אלגוריתם. משמע, שפת תכנות. השפע הזו היא למעשה קבוצה של מספרים קצרים הנותנים למחשב מידע ספציפי ומדויק על הפעולה אותה הוא נדרש לעשות באותו רגע. ברקוד הוא למעשה הדרך שלנו לחבר בין מוצר אותו המחשב לא יכול לזהות כך סתם, אלא רק בעזרת שפה ממוחשבת, ולאפשר לנו לראות את הנתונים לגביו באותו הרגע.

 לכן, חשוב קודם כל לבחור במדפסת ברקוד איכותית במידה כזו שהחומר לא יימחק מהמדבקה עם הזמן. במידה ומספר אחד או נקודה מהברקוד נמחקים, הברקוד כבר לא שווה יותר כלום. הכלל הזה נכון תמיד אבל הוא נכון ביתר שאת כאשר מדובר על חנויות המוכרות מוצרים לא מתכלים. כמו חנויות בגדים, נעליים, צעצועים, כלי בית וכיוצא באלו. אנחנו לא רוצים לגלות בסוף עונה שהברקוד אותו שמנו כבר לפני כמה חודשים נמחק.

אלו סוגים שונים של מדפסות ברקוד קיימות בשוק

אחרי שכבר פירטנו מדוע חשוב לבחור במדפסת ברקוד איכותית, חשוב לזכור כי עולם מדפסות הברקוד מכיל סוגים מגוונים של מדפסות.

המדפסות המוכרות הן:

מדפסת טרמית: מדובר על מדפסת קטנה יחסית בדרך כלל. היא עובדת למעשה על חימום דיו ש- 'נזרק' בעזרת ראש המדפסת על המדבקה. מדובר במדפסת מוכרת בקרב חנויות ועסקים קטנים יחסית. שכן מדובר במדפסת זולה שניתן למצוא בגדלים שונים. אם אתם מעוניינים, תוכלו למצוא אפילו מדפסת טרמית ניידת במידה ואתם רוצים לסמן מוצרים רבים בחנות בלי לרוץ למדפסת שוב ושוב.

מדפסת הזרקת דיו: מדובר על מדפסת יקרה יותר אבל כזו שנותנת תוצאות ברמה גבוה הרבה יותר. מדובר על מדפסת יכולה להדפיס בצבעים ולשוות לחוויית הקניה מראה אחר לחלוטין. אם אתם מחפשים הדפסה של מדבקות איכותיות עם גרפיקה מורכבת, זו המדפסת שלכם.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

עורך דין נפגעי עבירה

עורכי דין נפגעי עבירה מתמחים בייצוג אנשים שנפלו קורבנות לפשעים. הם יכולים לעזור לך לנווט במערכת המשפט, להבין את זכויותיך ולחפש צדק על הנזק שנגרם לך.