כללים לשימוש ברשתות החברתיות בחופשה

בזמן שאתם נהנים בחופשה וצוברים חוויות, הבית שלכם חשוף לפריצות באופן מוגבר. גנבים עלולים לשים לב שאתם לא נמצאים כבר כמה ימים או שבועות, לנצל את היעדרותכם ולגרום לכם למפח נפש גדול כאשר תחזרו.

כדי להימנע מכך, עליכם לא רק להחזיק בפוליסה תקנית ומקיפה של ביטוח דירה שתכסה אתכם מפני הסכנות השונות, אלא לנקוט במספר צעדי מניעה. כדאי לסדר את הבית כך שלא יידעו שאתם לא בתוכו (להדליק אורות, להשתמש באוטומציה עבוד הטלוויזיה וכו'), אבל אנחנו כאן כדי לדבר על נושא אחר: שימוש ברשתות החברתיות.

קבלו כמה טיפים חשובים, שישמרו עליכם בזמן שאתם מבלים בחופשה.

 

אל תפרסמו את תוכניות הנסיעה שלכם

אם תשימו את תאריכי הנסיעה, פרטי הטיסה או תוכניות החופשה שלכם באינטרנט, אתה פותחים את הדלת לעולם של צרות. כל אחד ואחת יוכלו בקלות להבין שאתם לא תהיו בבית, ולתכנן פריצה ללא הפרעה.

השביתו את שירותי המיקום בטלפון

שירותי מיקום בטלפון פועלים לרוב ברקע, אלא אם כן אתם מכבים אותם. עברו להגדרות שלכם, והשביתו את שירותי המיקום, כדי שאנשים לא יוכלו להבין היכן אתם נמצאים.

שנו את הגדרות התיוג

שנו את הגדרות המדיה החברתית, כך שפוסטים בהם אתם מתוייגים לא יופיעו אוטומטית בדף שלכם. חבריכם לטיול עשויים לתייג אתכם בתמונה, וזו עוד דרך שבה גנבים יכולים להבין שאתם לא בבית.

אל תבצעו צ'ק אין

ייתכן שתהיה לכם אפשרות "צ'ק אין" במדיה החברתית, כשאתם במיקומים מסוימים. תתנגדו לדחף לבצע אותם, כי הם למעשה מבשרים לכולם: "תסתכלו, אנחנו בעיר הזאת שאנו לא גרים בה". אין סיבה להודיע על מקום הימצאותכם באינטרנט.

קחו הפסקה מהמדיה החברתית בזמן החופשה

אם אתם מסוגלים, הכי טוב פשוט לקחת הפסקה מהרשתות החברתיות. חופשה היא זמן להירגע, לגלות מקומות חדשים ולבלות עם משפחה או חברים. אל תפספסו חוויות כי אתם עסוקים מדי עם הטלפון. שימו אותו בצד ופשוט תחיו את הרגע.

פרסמו על הטיול רק אחרי החזרה הביתה

אם אתם חייבים לפרסם תמונות או פוסטים על החופשה, חכו עד שתהיו בבית. לא רק שתגנו על עצמכם, גם תוכלו לעבור על כל התמונות ולבחור את האהובות עליכם לשיתוף.

השתמשו בכלי תזמון לפוסטים

אתם יכולים אפילו להשתמש בתוכנת תזמון, כדי ליצור פוסטים ולהגדיר אותם לפרסום במועד מאוחר יותר – לאחר החזרה. ישנן מספר פלטפורמות שמאפשרות לתזמן ולנהל את הפוסטים. כך תוכלו לכתוב כשהחוויה עדיין טרייה, ובכל זאת להיות מוגנים.

עברו על בטיחות ברשתות החברתיות עם כל המשפחה

חשוב שכל בני ובנות המשפחה יבינו כמה זה חשוב. בקשו מהמתבגרים שלכם לחכות לפרסום תמונות ופוסטים עד שתחזרו מהחופשה, ותוודאו שהם מבינים את החשיבות של אי פרסום פרטים על תוכניות הטיול המשפחתי ברשת.

Web Promotion Success

מדדים להצלחה בעולם הקידום של אתרי אינטרנט

אחד הכלים החשובים ביותר בתפקיד הקידום של אתרים הוא האנליטיקה. זה הכלי שבעזרתו אנו יכולים למדוד את התנועה לאתר, מקורותיה, התנהגות המשתמשים ועוד. בעזרת האנליטיקה אנחנו יכולים לראות איזה מקורות מביאים לנו את התנועה המתאימה ביותר, ואיך להגביר את התנועה ממקורות אלו.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות