כיצד עובד מנגנון הפעולה של הויאגרה?

בשנת 1986 נפל דבר בתחום הטיפול בהפרעות התפקוד המיני. מדען צעיר שעבד בענקית התרופות פייזר ערך ניסוי שמטרתו הפחתת לחץ דם בקרב חולי לב. בשלב הניסויים הקליניים שהגיע לאחר מכן, קבוצת מטופלים בווילס, בריטניה, דיווחו על זיקפה ממושכת בעת שנטלו את התרופה. עם תופעת הלוואי הזה הגיעו בפייזר למסקנה כי אמנם אין לה ביד תרופה להפחתת לחץ דם, אבל יש לה פתרון למיליוני גברים מסביב לעולם.

 

בשנת 1996 רשמה פייזר פטנט על התרופה, וקראה לה ויאגרה. בשנת 1998 מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר את השימוש בתרופה, ובכך היא הפכה לתרופה המסחרית הראשונה לטיפול בבעיות אין אונות שאושרה לשימוש. עד מהרה צברה התרופה משתמשים רבים והביאה מזור לגברים רבים שסבלו מבעיות אין אונות.

כך עובד המנגנון של הויאגרה

אז איך עובד הפלא הזה? בגדול, התרופה מעודדת זרימת דם מוגברת לאיבר המין, וכך נוצרת הזקפה. הויאגרה מכילה בתוכה את הסילדנפיל, שהוא חומר הפועל על מנגנון שמבוקר בידי חנקן חד-חמצני באיבר המין. הרעיון בתרופה הוא החנקן החד-חמצני הנקשר לקולטנים באנזים שנקרא guanylate cyclase ומשפעל אותו. האנזים מייצר cGMP הגורם להרפיית השרירים החלקים ב-intimal cusions של העורקים ההליציניים באיבר המין, וכך ההרפיה מביאה לעלייה בכמות הדם הזורם לעורקים.

 

הסילדנפיל, שנמצא בתוך הויאגרה, עובר מטאבוליזם באמצעות האנזימים בכבד, ומוצא מהגוף על ידי הכבד והכליות. המנגנון החכם של התרופה יגרום לזקפה רק במצב של גירוי ועוררות מינית, ובתוך כחצי שעה מרגע נטילתה ולמשך מספר שעות.

 

את הויאגרה נוטלים דרך הפה באמצעות גלולה קטנה בצבע כחול. למה כחול? ובכן, מחקרים שנערכו הראו כי הוא מרגיע יותר ביחס לצבע הלבן או הירוק, שבהם צבועים חדרי הניתוח בבתי החולים.

 

עוד מידע על כדור הפלא: https://buy-kamagra.net/%D7%95%D7%99%D7%90%D7%92%D7%A8%D7%94/

פתרון טוב, אך עם סיכונים

לצד היותה תרופה נפוצה המסייעת להמונים לחוות חיי מין איכותיים, הויאגרה כוללת גם סיכונים והשפעות לא נעימות. לא מעט גברים הנוטלים את התרופה לא מקפידים על ההנחיות המדויקות, ובכך השימוש נפגם ואף יכול להזיק.

 

לדוגמה, גברים הנוטלים מינון נמוך מידי, פחות מ-100 מ"ג, לא יחוו זקפה מושלמת. גם אם יחסי המין סמוכים למועד נטילת התרופה, לא צפויה השפעה משמעותית על הזקפה. לכן, המועד המומלץ הוא מרווח זמן של שעה אחת, לאחר שהתרופה כבר נבלעה ונמצאת בקיבה. אם בדיוק אכלתם ארוחה טובה ועתירה בשומן, או ששתיתם אלכוהול להנאתכם, יהיה עליכם להמתין עוד זמן מה כדי לקבל השפעה טובה.

 

אחרי שיודעים לעשות בה שימוש נכון, צריך לזכור כי הויאגרה כוללת תופעות לוואי רבות, שהעיקריות בהן הן חרדה, הסמקה, כאבי ראש, זקפה ממושכת ואף עילפון. מלבד זאת, ישנם אפילו דיווחים על משתמשים שהתעוורו לאחר השימוש בתרופה, וגם על חולי לב שמצאו את מותם בעקיפין או בצורה ישירה בעקבותיה.

 

הסיכון לחולי לב נובע בעיקר בשל נטילת תרופות אחרות במקביל, המגבירות את הרחבת כלי הדם ומעלות את הסיכון לעילפון. לאור עשרות הדיווחים על מתעוורים וחולי לב שמתו, הורה מנהל המזון והתרופות האמריקאי להוסיף לתרופה אזהרות בהתאם.

 

בשל היותה תרופה בעלת סיכונים, אם אתם גברים הסובלים מבעיות אין אונות, ואתם חפצים ליטול ויאגרה, יהיה עליכם לפנות לרופא המטפל שלכם. בשלב הראשון, ייתכן שהרופא ישלח אתכם לבצע מספר בדיקות, ורק אז, לאחר תהליך מביך ומלא בחששות, תוכלו לקבל את המרשם המיוחל. את הרכישה דאגו לבצע רק ממקור אמין. כתרופה בעלת ביקוש עולמי, נפוצו במהלך השנים זיופים רבים המסוכנים פי כמה מהמוצר המקורי, שעלולים במקרה הטוב לא להשפיע.

 

 

 

 

 

 

 

 

Web Promotion Success

מדדים להצלחה בעולם הקידום של אתרי אינטרנט

אחד הכלים החשובים ביותר בתפקיד הקידום של אתרים הוא האנליטיקה. זה הכלי שבעזרתו אנו יכולים למדוד את התנועה לאתר, מקורותיה, התנהגות המשתמשים ועוד. בעזרת האנליטיקה אנחנו יכולים לראות איזה מקורות מביאים לנו את התנועה המתאימה ביותר, ואיך להגביר את התנועה ממקורות אלו.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות