ייבוש רטיבות כלואה לא מה שחשבתם

מה אתם באמת יודעים על ייבוש רטיבות כלואה? ככל הנראה שלא הרבה. יש כאלה שאינכם מודעים לכך כי יכולה להיווצר רטיבות ממש מתחת לריצוף של הבית. אותם אנשים יוצאים מנקודת הנחה כי הריצוף מספיק עמיד על מנת למנוע את חלחול המים. זה נכון כאשר רמת האיטום גבוהה וכאשר מדובר על כמויות קטנות של מים. אך כאשר מדובר על כמויות גדולות של מים לצד שחיקה באיטום – המציאות תהיה שונה. המים עשויים לחלחל אל מתחת לריצוף, ולהעמיד אתכם במציאות לא כל כך נעימה.

 

מהם הגורמים להיווצר רטיבות כלואה?

ברוב המקרים רטיבות כלואה נוצרת בגלל הצפה משמעותית. כאשר מים מציפים את הרצפה מלמעלה, הם עשויים בתוך זמן קצר לחלחל אל מתחת לאדמה. במקרה כזה יהיה לכם קשה מאוד להתעלם מהמצב. בנוסף גם פיצוץ של צינור שנמצא מתחת לרצפה עלול להוביל למצב של רטיבות כלואה. כך שאתם צריכים להכין את עצמכם לכל תרחיש על מנת להתמודד עם הרטיבות כמו שצריך. הרי לא תרצו למצוא אתכם במצב שבו ההתמודדות תהיה אבודה מראש.

 

כיצד מאתרים רטיבות כלואה?

איך תוכלו לדעת שישנה רטיבות ממש מתחת לרצפה שאתם עומדים עליה? על ידי הזמנת איש מקצוע מנוסה שיבחן את המצב מקרוב. קודם כל תוכלו להבחין בכל מיני בעיות שונות שידליקו לכם נורות אדומות. לאחר מכן איש מקצוע יגיע עם ציוד מתקדם שיאפשר לו להבין מה קורה מתחת לריצוף. רק לאחר מכן יהיה ניתן לבחור באיזה דרך הכי נכון לפעול וכיצד יהיה אפשר לקצור את הפירות.

 

איך מייבשים רטיבות כלואה?

ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף זוהי פעולה חשובה מאוד. הרי אם לא תייבשו את הרטיבות בזמן, היא עשויה להביא איתה לא מעט צרות. אנו מציעים לכם לייבש את הרטיבות על ידי איש מקצוע שמכיר את העולם הזה על בוריו. אותו איש מקצוע יגיע עם הציוד המתאים שבאמצעותו יהיה ניתן לייבש את הרטיבות. על מנת להגיע אל הרטיבות עושים חור קטן באחד מהאזורים בבית וממנו מחדירים ציוד ייבוש מתקדם.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

עורך דין נפגעי עבירה

עורכי דין נפגעי עבירה מתמחים בייצוג אנשים שנפלו קורבנות לפשעים. הם יכולים לעזור לך לנווט במערכת המשפט, להבין את זכויותיך ולחפש צדק על הנזק שנגרם לך.