התפוח הגדול – ניו יורק ניו יורק

תוכן עניינים

חולמים לשלב את החלום האמריקאי והישראלי ביחד? עבודה בניו יורק תתן לכם בדיוק את זה! אתם בוודאי תוהים לעצמכם אם אין צורך באיזו הכשרה במיוחדת בשביל לעבוד בניו יורק עיר החלומות, בטח לשכור דירה במנהטן ותנאים מטורפים… אז זהו, שלא צריך שום הכשרה. רוב חברות העגלות מחפשים אנשים בעלי מוטיבציה, חברותיים ונעימים שרוצים לטרוף את העולם ולעשות כסף והרבה ממנו.

 

עגלות בעיר ניו יורק – לא מה שחשבתם!

עבודה בניו יורק בתחום של עגלות יכולה להיות ממש מהנה וגם להניב הרבה מאוד כסף לעובדים בה, אבל חכו רגע, לא הכל דבש. העבודה היא אינטסיבית, דורשת חריצות, מוטיבציה גבוה ורצון לעשות הרבה כסף. גם אומץ ויזמות יכולים להיות מעולים. מדובר על 10 שעות עבודה ביום, שש שעות בשבוע. אתם יכולים למכור מגוון של מוצרים בהתאם לחברה ולעגלה שבה אתם בוחרים להיות, זה יכול להיות: מוצרי קוסמטיקה, מיישרי שיער למיניהם, מסרקים, שמנים, ביוטי, טיפוח ועוד המון אפשרויות. מוצרים איכותיים ויוקרתיים אתם רק צריכים לשווק אותם בצורה טובה ללקוח וככל שתמכרו יותר כך גם האחוזים השבועיים שלכם יגדלו בהתאם.

 

למה מכל היעדים דווקא ניו יורק?

בניו יורק יש לכם אפשרות לעבוד בצורה חוקים על ידי הוצאת ויזת עבודה בארה"ב. את זה אתם יכולים לעשות בסיוע והדרכה של החברה שמולה אתם עובדים. ניו יורק היא הלב של ארצות הברית, העיר הזו שוקקת חיים ומלאה בתיירים, אפשרויות, הגשמות חלומות והרפתקאות. היא למעשה התמצית של החלום האמריקאי. מעבר לכך, ניו יורק היא עיר עשירה ולכן הסיכויים שלכם להצליח למכור גדולים בהרבה יותר מעיר שמתקשה מאוד להתכלכל והתושבים בה עניים ומתקשים לסגור את החודש. אם תהיו ממוקמים באזור מסחר, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לפנות בנימוס לתושבי האורח ולהסביר להם על המוצרים תוך שילוב טכניקות מכירה שכבר ילמדו אתכם בימים הראשונים שלכם.

 

מעבר לעבודה, יש זמן פנוי?

אז בואו נעשה סדר, אתם לא הולכים לעבוד כל יום כל היום. המטרה שאליה אתם מגיעים היא גם לחוות את העיר ואנחנו לגמרי מבינים את זה. זאת ההזדמנות לשלב בין עבודה מתגמלת עם כסף מעולה לבין חוויה מטורפת ובלתי נשכחת. צעירים רבים מוצאים את עצמם חודשים רבים בעבודה הזאת. ממש מתמכרים אליה. בזמן הפנוי שיש לכם תוכלו לעשות כל מה שרק תרצו: לצאת לפאבים, מוזיאונים, לחוות את העיר, להכיר אנשים… חברות רבות מספקות גם רכב חברה שיהיה לרשותכם למרות שבניו יורק תגלו שעדיף רכבות ואוטובוסים.

 

מה כדאי לשאול את החברה לפני שאתם מתחילים לעבוד?

מה השכר ממוצע של העובדים כרגע?

האם מישהו מעביר לכם חפיפה?

מה המוצר שאותו אתם הולכים למכור?

כל מה שחשוב על המגורים שלכם…

בהצלחה!

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
Web Promotion Success
מדדים להצלחה בעולם הקידום של אתרי אינטרנט

אחד הכלים החשובים ביותר בתפקיד הקידום של אתרים הוא האנליטיקה. זה הכלי שבעזרתו אנו יכולים למדוד את התנועה לאתר, מקורותיה, התנהגות המשתמשים ועוד. בעזרת האנליטיקה אנחנו יכולים לראות איזה מקורות מביאים לנו את התנועה המתאימה ביותר, ואיך להגביר את התנועה ממקורות אלו.