הדפסת מודעות אבל – כיצד זה מתבצע ומה חשוב שיהיה במודעה?

 

לכתו של אדם קרוב הוא דבר לא נעים, כואב ולעתים כזה שגורם לנו לעשות שינויים דרסטיים בחיים שלנו ולהגיע להבנות חדשות לגבי החיים שלנו. על אף שזה לא נעים להתעסק עם זה בדיוק בסמוך למקרה הטרגי הרי שיש כמה סידורים שצריך לדאוג להם כמו סידורי קבורה, שבעה וכמובן מודעות אבל. מודעות אלה תוכלו להזמין מחברת דפוס, לתת לה את הפרטים הנדרשים ולקבל אליכם את המודעות עם משלוח עד הבית.

מהי מודעת אבל ולמה היא משמשת?

מודעות אבל היא מודעה בצבע שחור לבן, בגודל של פוסטר בדרך כלל, והיא מיועדת לפרסום החדשות לגבי לכתו של המנוח. המטרה של המודעות היא לפרסם את הנושא ברבים כדי לאפשר לקרובים להגיע ולנחם את המשפחה האבלה וכמובן לחלוק כבוד אחרון לנפטר. את המודעה תולים בדרך כלל באזור המגורים של הנפטר וכן באזורים בו אנשים הכירו אותו – לדוגמה מקום העבודה או מועדון הקנטרי שהיה נוהג ללכת אליו במהלך השבוע.

מתי מדפיסים אותה ומה חשוב שיהיה בה?

את המודעה נהוג להדפיס מהר ככל האפשר אחרי ההודעה על הפטירה. זאת כדי לאפשר לאנשים להגיע גם לטקס ההלוויה. אין צורך להגיע אל חברת הדפוס אלא רק להרים טלפון. חברות הדפוס ערוכות למקרים כאלה לצורך הדפסה מהירה ושילוח באותו היום במיוחד אם מדובר בבית דפוס מהאזור שלכם. מודעת האבל בנויה בדרך כלל באופן הבא:

בראש המודעה יהיה משפט פתיחה. בדרך כלל יופיע "בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של…" וכאן יופיע גם הקרבה המשפחתית.

מתחת לחלק הזה יופיע שמו המלא של המנוח עם תוספת ז"ל. בדרך כלל שם המנוח יופיע במרכז המודעה.

מתחת לשם המנוח יופיע הפירוט אודות מועד ההלוואה, כתובת המקום ושם בית הקברות. ההמשך של משפט זה יציג את הכתובת בה המשפחה תשב שבעה ותקבל אורחים לניחומים והשתתפות בתפילות. לבסוף רושמים את של המשפחה כחתימה סופית של המודעה.

היכן תולים אותה ומי תולה אותה?

את מודעות האבל נהוג לתלות באזור בו חי המנוח, במקום בו נהג לעבוד או מקומות שבהם היה בדרך קבע. המטרה היא לפרסם את החדשות לאנשים שהכירו את המנוח ולאפשר להם לכבדו בהלוויה או את משפחתו בניחום אבלים בשבעה. את המודעות יכול לתלות נציג מבני המשפחה (לא מישהו מקרבה ראשונה שכן במהלך השבעה אינו יכול לעשות כלום כבר) או לשכור את שירותיה של חברת הדפוס בנושא ולתת לה את הכתובות בהם אתם רוצים שהמודעה תתפרסם. מרבית חברות הדפוס מציעות שירות זה כשירות משלים בשל ההבנה של מצב המשפחה כעת ולכן עושים זאת בתוספת צנועה של מחיר. לפרטים נוספים והזמנת מודעות אבל צרו קשר עם חברת הדפוס בהקדם וודאו שהיא מספקת לכם את המודעות כבר באותו היום.

Web Promotion Success

מדדים להצלחה בעולם הקידום של אתרי אינטרנט

אחד הכלים החשובים ביותר בתפקיד הקידום של אתרים הוא האנליטיקה. זה הכלי שבעזרתו אנו יכולים למדוד את התנועה לאתר, מקורותיה, התנהגות המשתמשים ועוד. בעזרת האנליטיקה אנחנו יכולים לראות איזה מקורות מביאים לנו את התנועה המתאימה ביותר, ואיך להגביר את התנועה ממקורות אלו.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות