איך צריך להתכונן לקראת גישור גירושין? 4 טיפים חשובים

ישנם כל מיני טיפים חשובים שיהיה עליכם להכיר אותם לפני שתיכנסו להליך גישור גירושין. המטרה של הליך גישור היא להביא את שני הצדדים למצב של הידברות והסכמה. ברוב המקרים בהליכי גירושין כל אחד מהצדדים מנסה למשוך את השמיכה לצד שלו, כעת הגיע הזמן לחשוב אחרת. באופן מוכח ניתן לראות כי גישור לפני הליך גירושין עושה את שלו כאשר מסתכלים על השורה התחתונה. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים הליך מהסוג הזה? הכנו לכם 4 טיפים שאמורים להקל עליכם בעזרתו של מגשר הגירושין יובל גיל.

 

הבינו כי אתם חייבים להתפשר

הליך גירושין נועד על מנת להביא אתכם למצב שבו תוכלו לפתוח פרק חדש בחייכם. עם זאת הליך הגישור המקדים נועד כדי לאפשר לכם להגיע להבנות חשובות עם הצד השני. חשוב שתבינו כי במהלך ההליך עצמו יהיה עליכם להתפשר לא מעט בנושאים מסוימים. גם הצד השני יהיה חייב להתפשר על מנת שתוכלו להגיע להסכמות. אם אתם תהיו נעולים להשיג את המקסימום האפשרי, הליך הגישור נועד לכישלון. הבינו כי אין מנצחים בהליך גירושין, כל אחד צריך לנסות להפסיד כמה שפחות.

 

הסכימו ביחד על מגשר גירושין

ישנה חשיבות כי תבחרו מגשר גירושין שיהיה מקובל על שני הצדדים. הכי כל צד יכול לרצות מגשר גירושין מסוים שאותו הוא מכיר מבעוד מועד. עם זאת חשוב לבחור באיש מקצוע ניטראלי כזה שיהיה מוסכם על שני הצדדים. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי בסוף ההחלטות יהיו החלטות שתוכלו לקבל אותן. הרי אם מראש לא תסמכו על המגשר, אין סיבה שתקבלו את מה שהוא אומר. גישור גירושין מוצלח יהיה כזה שיתבצע אצל איש מקצוע שיאפשר לכם לסמוך עליו בכל הקשר.

 

תחשבו על טובת הילדים

זה שאתם מחליטים לפרק את החבילה זה לא אומר שאתם יכולים להשאיר את הילדים מאחור. הילדים המשותפים תמיד יהיו העניין שאמור לחבר בניכם, גם לאחר הגירושים עצמם. לפיכך לכל אורך הגישור יהיה עליכם לחשוב מה הכי טוב ומה הכי נכון עבור הילדים שלכם. אם לילדים שלכם יהיה טוב, ככל הנראה שגם לכם יהיה טוב. גם לילדים שלכם לא יהיה טוב, אתם תהיו הראשונים שתסבלו מהעניין הזה.

 

הכינו רשימות לפני שמתחילים

הליך גישור גירושין צריך לעסוק בכל העניינים השונים שעלולים ליצור מריבות בהליך הגירושין עצמו. המטרה היא להגיע להליך הגירושין כאשר כל הדברים כבר מוסכמים בין בני הזוג. לפיכך תוכלו להכין רשימה מסודרת של נושאים שחובה לעבו עליהם לפני שנכנסים להליך הגירושין. מעבר לכך תוכלו לציין מה אתם מצפים להשיג בכל אחד מהנושאים. כך תדעו בדיוק מה לדרוש ומה להסביר על מנת שתוכלו להשיג את מבוקשכם.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

עורך דין נפגעי עבירה

עורכי דין נפגעי עבירה מתמחים בייצוג אנשים שנפלו קורבנות לפשעים. הם יכולים לעזור לך לנווט במערכת המשפט, להבין את זכויותיך ולחפש צדק על הנזק שנגרם לך.