איך עורך דין פינוי בינוי ישמור על הזכויות שלך?

כל מה שרציתם לדעת בנוגע למתי, כיצד ומדוע כדאי לכם להיעזר בעורך דין פינוי בינוי והתחדשות עירונית

אם אתם מחפשים מידע על עורך דין פינוי בינוי, ובמידה ואתם רוצים לדעת מתי כדאי לכם לפנות אליו ומתי תזדקקו לשירותיו – אז אתם יכולים להפסיק לחפש, כי יש לנו את כל התשובות בשבילכם. אך ראשית, לפני שאנחנו לומדים מתי משרד עורכי דין העוסק במקרקעין, התחדשות עירונית ופינוי בינוי יוכל לסייע לנו, כדאי שנבין מהי בכלל תכנית פינוי בינוי.


מהו פינוי בינוי?

אז כאמור, קודם כל כדאי שנבין מהו בכלל פינוי בינוי, ולשם כך נצטרך ללמוד מהי תכנית תמ"א, ויהיה עלינו להבחין בין שני סוגי תמ"א 38 הקיימים.
אז ככה… תכנית תמ"א היא פרויקט להתחדשות עירונית, כאשר מדובר בתכנית שנועדה לעודד יזמים לחדש ולחזק מבני מגורים ישנים, שנבנו לפני שנת 1980, וזאת במטרה לחזקם ולשפר את מידת העמידות שלהם מפני רעידות אדמה. בהקשר זה, כדאי לדעת שקיימות שתי תכניות תמ"א 38 עיקריות, הנקראות תמ"א 38/1 ותמ"א 38/2. התכנית הראשונה, תמא 38/1, מתייחסת לחיזוק הבניין מבלי להרוס אותו. כלומר, היא למעשה מתייחסת לביצוע שיפוץ המחזק את עמידות הבניין, ולשדרוג המבנה מבחינת כמות החדרים או שטח הדירה (כאשר חלק מזה הולך ליזם האחראי על הפרויקט כמובן), וזאת מבלי להרוס את הבניין עצמו. ואילו התכנית השנייה, שנקראת תמ"א 38/2, מתייחסת בעצם למה שנקרא בימינו "פינוי בינוי" – שזה פרויקט התחדשות עירונית שבו ממש הורסים את הבניין לגמרי, ובונים אותו מחדש.
כלומר, כאשר מדברים על פינוי בינוי, מתכוונים בעצם לדירה הנמצאת בהליכי תמ"א 38 מהסוג השני.

מתי ולמה כדאי להיעזר בעורך דין פינוי בינוי ומקרקעין?

עורך דין העוסק במקרקעים, בנדל"ן ובפרויקטים של תמ"א, יוכל לסייע לכם רבות, במידה ואתם מעוניינים או צריכים להשכיר, לשכור, למכור או לקנות נכס, שנמצא בעיצומו של פרויקט פינוי בינוי, או פרויקט אחר של התחדשות עירונית.
ראשית, עורך דין מסוג זה, יוכל לעזור לכם להעריך את שווי הנכס – מה שחשוב במיוחד אם אתם רוצים לשכור, להשכיר, לרכוש או למכור דירה הנמצאת בהליכי התחדשות עירונית, כמו תכנית תמ"א 38 בכלל או פרויקט פינוי בינוי בפרט.
ואם אתם משכירים או מוכרים נכס, משרד עורכי דין העוסק בהתחדשות עירונית ומקרקעין, כמו משרד עורכי הדין של ל.עמידור ושות', יוכל לעזור לכך שתקבלו את התשלום המגיע לכם על מכירת או השכרת הנכס, במועד שנקבע. ואם רוכש או שוכר הנכס לא משלם את התשלומים הדרושים, בזמנים שנקבעו, עורך דין מטעם המשרד יעזור לכם להתמודד עם כך בחכמה, ובדרך הנכונה ביותר עבורכם. וגם במידה ואתם בצד של השוכרים או רוכשי הנכס – עורך דין פינוי בינוי יוכל לעזור לכם להגן על זכויותיכם, ויידע לייעץ לכם וללוות אתכם בכל התהליך.

Web Promotion Success

מדדים להצלחה בעולם הקידום של אתרי אינטרנט

אחד הכלים החשובים ביותר בתפקיד הקידום של אתרים הוא האנליטיקה. זה הכלי שבעזרתו אנו יכולים למדוד את התנועה לאתר, מקורותיה, התנהגות המשתמשים ועוד. בעזרת האנליטיקה אנחנו יכולים לראות איזה מקורות מביאים לנו את התנועה המתאימה ביותר, ואיך להגביר את התנועה ממקורות אלו.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות