איך לחסוך כסף בקניות באינטרנט

בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינוי משמעותי המתרחש בתרבות המסחר והצרכנות העולמית. שינויים בהם מודל הצרכנות שלנו משתנה קורים כל כמה עשרות או מאות שנים, ואם בעבר נהגנו לרכוש בחנויות בודדות או בשווקים, עם פתיחת הקניונים באמצע המאה ה-20 גילינו את האפקטיביות של מרכזי סחר בהם אנחנו יכולים למצוא מענה למספר רב של צרכים. מתחילת המאה ה-21 חל שינוי מהותי בעולם הצרכנות עם כניסתו של האינטרנט לכל בתי האב בעולם, ובמיוחד לאחר 2020 ניתן לראות עלייה חדה בתרבות הצריכה האינטרנטית. אנשים רבים נוטשים את חוויית השוטטות בקניון לטובת נוחות, זמינות ומחירים אטרקטיביים איתם לא יכולות להתחרות החנויות. בלחיצת כפתור אחת אנחנו חוסכים זמן יקר, בוררים בין חנויות רבות ובין תחרות גדולה, ונהנים ממוצרים מעולים שמגיעים עד לביתנו על פי בחירתנו האישית.

אטרקציה – מהיבואן לצרכן

חנויות דיסקאונט הן חנויות המציעות מוצרים איכותיים במחירים נוחים, וזאת משום שהן מספקות מוצרים מהיבואן או מהיצרן ישירות לצרכן. בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט חנויות דיסקאונט שנפתחות בכל רחבי הארץ, אך מעטים יודעים כי מי שהייתה החלוצה הישראלית בתחום היא לא אחרת מ- "אטרקציה", החנות המיתולוגית שהפכה למוסד מאז נוסדה בפתח תקווה בשנת 1986. מה שהתחיל כשלוש חנויות קטנות למוצרי בית, הפך לחנות הענק המשתרעת על פני 500 מ"ר, אשר הציעה לראשונה בשנת 2004 את שיטת המכירה מהיבואן לצרכן. מתוך חזון שמטרתו להגיש לצרכן הישראלי מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים, אטרקציה החלה לייבא בעצמה את מוצריה ולחסוך את הידיים הרבות דרכן עובר המוצר בשוק הישראלי. עם למעלה מ-30 עובדי קבע, אטרקציה שמה לעצמה למטרה לספק לצרכן הישראלי לא רק מחירים מצוינים, אלא גם שירות אישי, אדיב וחם, שמטרתו להפוך את כל חוויית הקנייה בחנות לנעימה במיוחד. באטרקציה ניתן למצוא מחלקות מוצרים רבות עם מגוון של למעלה מ-10,000 מוצרים מהמותגים המובילים בעולם. בין המחלקות שלנו ניתן למצוא ריהוט ועיצוב לבית כולל מחלקת כלי מטבח, מחלקת צעצועים עצומה לכל גילאי הילדים, מכשירי כתיבה וציוד משרדי ועוד.

אטרקציה עד הבית

בשנת 2020 העולם נקלע למצב מאתגר בו אף אחד מאיתנו לא יכול היה לצאת מביתו ולשוטט בין חנויות וקניונים. על כן, תהליכים שהחלו בשנים האחרונות של מעבר לחנויות אינטרנטיות עברו האצה, וכעת, גם באטרקציה החלטנו לתת מענה לעשרות אלפי לקוחותינו בכל רחבי הארץ. במשך שנים אטרקציה סיפקה לתושבי המרכז ולבאים מרחוק חוויית קנייה איכותית, ומעתה ניתן ליהנות ממנה גם מהבית. אתר האינטרנט שלנו נבנה ועוצב כולו במטרה לספק את החוויה השלמה של אטרקציה, וניתן לעבור בו בין המחלקות הרבות, לברור בין המוצרים עם מנוע חיפוש מתקדם ולבחור בין עיצובים ומותגים באמצעות קטלוג התמונות. והכל מגובה במשלוח מהיר עד הבית.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

עורך דין נפגעי עבירה

עורכי דין נפגעי עבירה מתמחים בייצוג אנשים שנפלו קורבנות לפשעים. הם יכולים לעזור לך לנווט במערכת המשפט, להבין את זכויותיך ולחפש צדק על הנזק שנגרם לך.