איזה מצברים הישראלים הכי אוהבים?

מחפשים מצברים מומלצים ואיכותיים לרכב? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.


המצבר התקלקל ואתם בדיוק צריכים לקנות מצבר חדש לרכב, אך מבולבלים בשל המגוון הרב הקיים, ולא יודעים כיצד עליכם לבחור את המצבר שהכי יתאים לכם? רוצים לדעת מהם המצברים המומלצים, שהם הכי נמכרים ושהישראלים הכי אוהבים אותם? מעוניינים להבין מדוע מצברי שנפ נחשבים למצברים הכי טובים ומולצים שיש? אם כך, תשמחו לשמוע שהגעתם למקום הנכון, כי יש לנו את כל התשובות בשבילכם.

איזה מצבר הכי מומלץ?

אז ככה… בשביל להבין איזה מצברים הישראלים הכי אוהבים, נתבסס על הסקר שערך אתר מדרג, שזהו אתר המהווה אינדקס למציאת אנשי מקצוע ודירוגם, הנחשב לאחד מהמובילים בארץ בתחום זה. בסקר המדובר, בדקו מהו המצבר שנחשב להכי מומלץ בישראל, על ידי השאלה 'איזה מצבר הכי מומלץ?'.

מתשובות הסקר, עולה שאין ספק כי מצברי שנפ הם המובילים ביותר. וזאת שכן הם קיבלו 42.5 אחוז מהקולות, שזה יותר מהתשובות האחרות בלפחות 10 אחוזים. בנוסף, כדאי לציין שיש מצברים שאף אחד לא בחר בהם, כמו וולקן, מוטלו או סטרט אפ.

מצברי שנפ – כל מה שחשוב לדעת

מהסקר שסקרנו קודם לכן, על המצבר המומלץ ביותר בישראל, עולה כי מצברי שנפ הם המומלצים ביותר בארץ. אם כך, נרצה כעת להבין מי היא חברת שנפ, ומדוע המצברים שלה נחשבים לכל כך מומלצים.

 

מי היא חברת שנפ?

שנפ היא חברה ישראלית לייצור ושיווק מצברים לרכב, אשר ממוקמת בנתניה, ונחשבת לאחת מהחברות המובילות והחזקות ביותר בתחום. החברה נוסדה בשנת 1951, כאשר באפריל 2007 הפכה לחברה ציבורית, וכיום נתח השוק של החברה מוערך בכ- 45% משוק המצברים בישראל.

 

מה כל כך מיוחד במצברים של שנפ?

אחד מהיתרונות העיקריים של מצברי שנפ הוא העובדה שהשירות של החברה ניתן ביותר מ-2500 נקודות שירות הפזורות בישראל, ובכל קצוות הארץ. וזאת במטרה להעניק לכל לקוח את הביטחון ברכישת מצבר תוצרת החברה. כך שאם יש לכם מצבר שנפ והמצבר התקלקל – לא משנה היכן נתקעתם ללא מצבר בארץ, אתם יכולים להיות מאה אחוז רגועים, שכן יש לכם נקודת שירות של שנפ בכל פינה בישראל, אליה תוכלו להגיע במהירות ובקלות.

 

מצברים של שנפ – למי הם מתאימים?

מצברי החברה מיועדים בעיקר לרכבים פרטיים, לטרקטרונים ולכלי רכב דו גלגליים כמו אופנועים או קטנועים. אך כדאי לדעת שחברת שנפ מייצרת גם מצברי התנעה לציוד מכני כבד, ולכלי רכב שונים כמו רכבים מסחריים, משאיות, אוטובוסים וכו'. בנוסף, החברה מציעה מצברי פריקה עמוקה – המתאימים לקולנועיות, ולכלי שייט כמו יאכטות או סירות. כלומר, מצברים של חברת שנפ יכולים להתאים כמעט לכל כלי רכב או שייט שאתם מכירים.

טיפ לרכישת המצבר – כשאתם קונים מצבר חדש, העדיפו לקנות אותו רק מחברה ותיקה ומובילה בתחום, שאתם יכולים לסמוך עליה, כמו רשת ענק המצברים.

 

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

עורך דין נפגעי עבירה

עורכי דין נפגעי עבירה מתמחים בייצוג אנשים שנפלו קורבנות לפשעים. הם יכולים לעזור לך לנווט במערכת המשפט, להבין את זכויותיך ולחפש צדק על הנזק שנגרם לך.