איזה אנטי וירוס הכי אמין נכון לשנת 2022

רוצה להגן על המחשב שלך עם האנטי וירוס הכי טוב שיש השנה? כיצד בוחרים אנטי וירוס אמין? מה חשוב שהאנטי וירוס יכיל? 

אין עוררין על כך שבעולם של היום מחשבים חייבים הגנה. אנחנו חייבים להגן על עצמנו מוירוסים עוינים, מהאקרים ומגורמים שונים שישמחו לקבל את הפרטים שלנו ולעשות בהם שימוש לרעה. כיצד עושים זאת? הצעד הראשון והמתבקש הוא להתקין אנטי וירוס במחשב, כזה שיוכל להגן עליו לאורך כל השנה מגורמים עוינים שונים, לתת מידע אודות וירוסים שונים ולהגן מפני כניסה לאתרים בהם קיים סיכון מוגבר. איך נדע איזה אנטי וירוס נחשב לאיכותי ומוביל? את המדריך הזה כתבנו עבורך. 

סוגי אנטי וירוס 

ישנם כמה סוגים בולטים של תוכנות אנטי וירוס מומלצות למחשב, להלן הבולטים ביניהם: 

Eset NOD32 – זהו אנטי וירוס מתקדם המומלץ במיוחד כנגד מתקפות סייבר ומתקפות פישינג וכופר. מדובר על אנטי וירוס שיכול לספק הגנה מתקדמת על המידע האישי במחשב תוך הגנה מתקדמת מפני פושעי רשת. 

BitDefender Antivirus – מדובר על תוכנה שמספקת הגנה חזקה במיוחד מפני סכנות האינטרנט, פושעי האינטרנט והמתקפות השונות. התוכנה קלה וידידותית למשתמש עם פתרונות פשוטים להתקנה. 

Kaspersky – התוכנה מספקת אבטחה מקיפה מפני תוכנות זדוניות, וירוסים ושלל סכנות רשת. ניתן לסרוק את המחשב ולאתר קבצי זבל, איומי אבטחה ובעיות ביצועים שיכולים לגרום למחשב לביצועים איטיים. 

 – AVG אנטי וירוס המוכר מספק אבטחה מלאה למחשב ומשפר את ביצועיו, יש לו פיצ'רים ייחודים כמו למשל חוסם מצלמות רשת והוא מתאים למחשבים מסוגים רבים. 

מתי יש צורך באנטי וירוס?

כל מחשב חייב אנטי וירוס, ואין זה משנה אם מדובר על מחשב של ילד בבית או מחשב עיקרי של עבודה בתוך החברה. התוכנה מגנה על המידע הפרטי שלנו בכל מובן – מקבצים שיש לנו, מסמכים סודיים, סיסמאות, הכסף שלנו ומה שאנחנו מחפשים במחשב. בכל המידע הזה ניתן לעשות שימוש לרעה ויש לא מעט גורמים שעושים שימוש לרעה ברחבי הרשת. 

כיצד בוחרים אנטי וירוס? 

בחירת תוכנת אנטי וירוס צריכה להתבצע לאחר בחינה של כמה נושאים. כדאי לבדוק האם התוכנה מתעדכנת כל הזמן, האם יש לה הגנות מיוחדות כמו למשל מווירוס של כופר, האם היא מעדכנת על חריגות מיוחדות כמו למשל פעילות חריגה בארגון או במחשב. בנוסף, אם מדובר על ארגון גדול או חברה, רצוי בנוסף לאנטי וירוס להריץ במחשבי החברה אחת לשבוע או שבועיים לכל היותר תוכנות אנטי רוגלות שיבצעו סריקות שמאתרות מהלכים פנים ארגוניים חשודים. 

מדוע? למרות שכולנו רוצים להאמין שהעובדים בחברה אמינים וכוונותיהם טובות, אנחנו לא יכולים לדעת זאת במאה אחוז כל הזמן. כאשר מבצעים את הסריקות אף אחד לא צריך לדעת מהן, הן פשוט משמשות את החברה ככלי עזר נוסף לגילוי מקרים בהם עובדים סורחים. 

לסיכום, הנזק האדיר שיכול להיגרם לעסק, לחברה או לבן אדם הפרטי יכול להיות גדול במיוחד אם לא נעשה שימוש בתוכנות אנטי וירוס שמגנות על המחשב. הן יכולות לשפר את הביצועים של המחשב, לחסום פרסומות וספאם ולתת שקט בהתנהלות היום יומית עם המחשב. 

המאמר באדיבות אינפורמט – פתרונות מחשוב לעסקים

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

עורך דין נפגעי עבירה

עורכי דין נפגעי עבירה מתמחים בייצוג אנשים שנפלו קורבנות לפשעים. הם יכולים לעזור לך לנווט במערכת המשפט, להבין את זכויותיך ולחפש צדק על הנזק שנגרם לך.