המדריך המלא לשגרת בוקר עבור אנשים עסוקים

תוכן עניינים

נשים רבים מאמינים, ובצדק, שהאופן בו הם מתחילים את הבוקר, ישפיע על כל היום שלהם. אם הבוקר יתחיל בצורה מסודרת, רגועה, שלווה ונעימה, אזי שהיום שלהם יהיה שלוו ושקט, נעים. אם הבוקר שלהם יתחיל בצורה לא שגרתית, לא רגועה, זה ישפיע על כל היום לרעה. 

שגרת הבוקר היא דבר חשוב מאחר והיא יכולה להכין כל אחד, בוודאי אנשים עסוקים, למהלך היום. זה הזמן שלהם עם עצמם, עם הילדים שלהם, רגע לפני שמתחילים לצבור לחץ שעלול להשפיע על הגוף והנפש.

שגרת בוקר טובה יכולה לכלול רצוי להתחיל את הבוקר עם ארוחה טובה, כוס קפה, דקות ארוכות בלי שיחות טלפון, וואטספים או דברים אחרים שיכולים לערער את התחושה ולייצר אי נוחות. מדובר על דברים שעוזרים להיכנס לאט לאט אל תוך העומס של היום. מוטב גם לעשות מקלחת בשביל להתרענן, וללכת לעבודה, לימודים או לכל מקום אחר בצורה הרבה יותר נעימה. יש גם אנשים שמקפידים לעשות התעמלות בוקר גם בשביל להתעורר וגם בגלל שהם יודעים שבמהלך היום לא תהיה אפשרות להתעמל. 

כל זה נכון בתנאי כמובן שאין דברים שמערערים זאת. למשל, מה עושים כשיש סחרחורת. זה תופעה מוכרת אצל הרבה אנשים בעת שהם מתעוררים בבוקר. בשביל ששום דבר לא יערער את שגרת הבוקר ויאפשר להתחיל את היום באופן סדיר, רצוי לנקוט בשורה של צעדים פשוטים, רגועים. אלו צעדים שכל אדם עסוק צריך להכיר. הם יכולים לעזור לו לבצע את המוטל עליו, מבלי שסחרחורת או דבר אחר ישפיע עליו.

3 טיפים שיכולים לשמור על שגרת בוקר נכונה

דבר ראשון – לא לקום במהירות ובלחץ.

אנשים עסוקים מרגישים הרבה פעמים שהם חייבים להספיק הכל מהרגע הראשון שהם מתעוררים בבוקר. אז הם פוקחים עיניים ומיד קמים מהמיטה ומתחילים לעשות דברים. זו גישה לא נכונה. כפי שלוקח לגוף זמן מסוים להירדם בלילה, כך לוקח לו כמה רגעים להתעורר בבוקר.

אם נותנים לגוף את הזמן להתאושש מהלילה ולא קמים מיד, אלא לאט לאט, אז גם לא צריך להתמודד עם תופעות כמו סחרחורות וגם אפשר להתחיל את שגרת היום בצורה הרבה יותר שלווה.

דבר שני – הקפידו על רוטינות קבועות.

אחת הסיבות שאנשים מקפידים לבצע רוטינות, זה בגלל שהם מכירים אותן, רגילים אליהן וגם הגוף שלהם מתרגל אליהם. בבוקר זה חשוב בשביל לו לייצר "אלמנט הפתעה" שיכול לדרוש משהו שלא מכירים. הפתרון, הקפידו לבצע דברים קבועים, בסדר קבוע. כך גם לא תבזבז זמן על דברים לא הכרחיים.

דבר שלישי – תזונה נכונה.

הרבה פעמים אנשים עסוקים מוותרים על ארוחת בוקר ואפילו על קפה ראשון. מעדיפים להמתין עם זה. זו טעות. ראשית, הגוף צריך את המזון והשתייה, הם מספקים לו אנרגיה. שנית, לא בטוח מתי הם יוכלו להתפנות אחר כך לאכול ולשתות. שלישית, ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה של היום והזמן הזה בו יושבים בבית ואוכלים, יכול להיות שהוא הזמן היחידי שאפשר יהיה לעשות את זה בלי לחץ של זמן, בלי טלפונים ודברים אחרים שיפריעו לאכול נכון וליהנות מהארוחה.

 בוקר

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
מכשיר סיפאפ
טיפול בדום נשימה בשינה: פתרונות מתקדמים לשינה בריאה ואיכותית

דום נשימה בשינה הוא מצב רפואי שכיח המשפיע על איכות החיים של מיליוני אנשים ברחבי העולם. מצב זה, המאופיין בהפסקות נשימה קצרות וחוזרות במהלך השינה, יכול לגרום לעייפות כרונית, בעיות קוגניטיביות, ואף לסיכון מוגבר למחלות לב וכלי דם. למרבה המזל, קיימים כיום מספר פתרונות יעילים לטיפול במצב זה, כאשר השימוש במכשיר CPAP (לחץ אוויר חיובי מתמשך) הוא אחד הפתרונות המובילים.

מתנות
הדרך המושלמת לקבלת מתנות בראש השנה

כשראש השנה מתקרב, זה הזמן להפגין הערכה ליקיריכם עם מתנות משמעותיות. שקול פריטים מסורתיים כגון דבש, תפוחים, או שופר יפה כדי לסמל את המתיקות של השנה החדשה.

חקירה על שייקולי עקר בחירת מתנות לעובדים: מחולצות ממותגות ועד רמקולים ממותגים בשנת 2024
מהם השיקולים בבחירת מתנות לעובדים: מחולצות ממותגות ועד רמקולים ממותגים בשנת 2024

בחירת מתנות לעובדים היא משימה שלא מפסיקה להתחדש. מגמות חדשות מתפשטות, והצרכים של העובדים משתנים. אחת מהמגמות המרכזיות ב-2024 היא השימוש במוצרים ממותגים. מחולצות ממותגות, דרך כובעים ממותגים ועד לרמקולים ממותגים, המגוון רחב ומגווני.